2012 m. sausio 28 d., šeštadienis

Dovanėlė draugei - netradicinis skrebukas

       Mano pirmasis bandymas sujungti skaitmeninį skrebinimą su šiek tiek tradiciniu ;)  Teko girdėti, kad tokius skrebukus vadina hibridiniais, nors tiksliai nežinau. Gal kitos skrebukės tiksliau žino ir pasakys.
       O dabar apie šį darbelį.

1. Pirmiausia parsisiunčiau nemokamą Lenagold vintage rinkinuką .
2. Visas man reikiamas detales susikėliau į Word'inį lapą (pamokėlė čia ).
3. Pasidariau man reikalingus elementų dydžius.
4. Kur reikia užrašiau tekstą. Jei iš anksto žinote, kad bus rašomas tekstas, tada visus paveiksliukus kelkite su nustatymais Format Picture- Layout- Behind text. Taip tekstas visada bus matomas viršuje, lengviau užrašysite tekstą ant norimos detalės.


5. Word'inį lapą atsispaudinau spalvotai. Tačiau įspėju, kad toks lapas užima labai daug vietos, pvz. šitas 10MGB. Apskritai, skaitmeninė grafika užima nemažai vietos. Norint atsispausdinti, vargiai kur nusiųsite el. paštu. Tenka įsirašyti į kokią nors laikmeną ir neštis ;)
Kadangi tai mano eksperimentinis darbelis, tai spausdinau ant balto popieriaus. Aišku, prie tokio vintage stiliaus, baltas voko vidus, atvirukas tikrai visai netinka. Kadangi eksperimentas pavyko, tai kitą kartą reikės pasirinkti atitinkamą popierių, kad derėtų ir spalva, ir tekstūra.
6. Išsikirpau reikiamas detales.
7. Sulanksčiau ir suklijavau voką, kitus elementus.
8. Štai mano rezultatas.



Mano planuose buvo padaryti voką, į kurį tilptų auskarai, tačiau apsiskaičiavau, reikėjo daryti žymiai didesnį. Taigi teko suktis iš padėties. Radau lopinėlį plonos medžiagytės, kraštelius apdeginau, kad neirtų, surišau kaspinėlį ir gavos mažas lauknešėlis ;)

Taip atrodė elementai, atspausdinti ant A4lapo.


4 komentarai:

  1. O kaip grazu ir kaip fainai tau gavosi :) aciu uz pamokele :) butinai pasinaudosiu :) ir seip man patinka tavo blogas su visom idomybem ir ivairiomis pamokelemis :) aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šaunuolė, tu vis randi kaip išsisukti, be popierinių priemonių :)

    AtsakytiPanaikinti